13 grudnia 2015

Sweterki na paznokciach w pięciu prostych krokach



sweterkowe paznokcie

Dzisiaj witam Was zimowo (chociaż za oknem stuprocentowa jesień) i całkiem przedświątecznie. :) A do zaoferowania na ten ponury dzień mam dla Was sweterkowe paznokcie. Mój zeszłoroczny post z takim zdobieniem króluje we wszelkich statystykach na blogu a wiele odwiedzających zastanawia się jak zrobić sweterkowe paznokcie zwykłymi lakierami - dlatego przychodzę z tutorialem krok po kroku! Ciekawskich zapraszam do dalszej części posta. :)


paznokcie sweterki

Sweterki zdobyły nasze serca i królują w zimowych trendach już drugi rok z rzędu. W internecie znajdziemy wiele tego typu stylizacji, jednak większość z nich to manicure hybrydowy czy też żele, na których łatwiej wykonać wypukłe wzorki. Widziałam nawet opinie, że normalnymi, klasycznymi lakierami do paznokci nie da się zrobić sweterków... Da się, da się - wszystko się da! :) A na dodatek to nic trudnego. Wystarczy, że zarezerwujecie sobie chwilę czasu (wzorki chwilę schną), a oprócz lakierów cienki pędzelek, sondę czy też wykałaczkę. A ja przychodzę z pomocą i tłumaczę jak dokładnie to zrobić. Poniżej znajdziecie infografikę, gdzie dokładnie opisuje swój sposób tworzenia sweterkowych wzorów na paznokciach. Sprawdźcie to i do dzieła! :)


wzorki sweterki na paznokciach

To na prawdę nic trudnego i zachęcam każdego do podjęcia próby wykonania takiej zimowej stylizacji. :) Mam nadzieję, że mój tutorial przypadł Wam do gustu. Koniecznie dajcie znać,czy podoba się Wam taka forma wpisów. A jeśli spróbujecie wykonać sweterki na swoich paznokciach to podzielcie się ze mną linkiem do zdjęć waszej stylizacji - chętnie wszystkie pooglądam! ❤❤❤

Buziaki!

Unknown Ola Maczaluk

12 komentarzy:

  1. Pięknie wyszły :)
    Ja w tym roku wykonuję sweterki z pomocą akrylu na hybrydzie bo top mi wszystko rozmazywał:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. super tutorial i piękny sweterek na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne :) Ja będę ćwiczyć sweterek na hybrydach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny efekt ! Ciągle sobie obiecuję, że spróbuję zrobić coś takiego, ale zawsze jakoś tak mi schodzi ;(

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie to opisałaś ;-) Koniecznie spróbuję tej techniki ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. I like it! Especially that color! <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie wyszło :) A tutorial - pełna profeska - jak z magazynu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne mani :)) ja jeszcze nie robiłam sweterka na paznokciach ale jestem pod wrażeniem efektu :))super tutek :))

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do zostawiania komentarzy - chętnie przeczytam Wasze opinie lub wskazówki i z pewnością odwiedzę blogi moich gości. :)