9 października 2014

Naklejki z Bornprettystore i świecidełko Wibo



Tym razem zobaczycie u mnie zdobienie z wykorzystaniem naklejek wodnych z Bornprettystore oraz  z dodatkiem mieniącego się toppera z nowej kolekcji Wibo. Ciekawi? Mam nadzieję - c'mon! :)


Zdjęcie pochodzi ze strony Bornprettystore.
Naklejki wodne to ostatni produkt z ostatniej paczki współpracowej. Mam już jeden zestaw podobnych naklejek (pokazywałam tu i tu), z których byłam bardzo zadowolona. Tutaj urzekły mnie wzory i możliwość ich mnogiego wykorzystania. Całe mnóstwo neonowych szlaczków, które mogą zdobić całą szerokość paznokcia. Można zdecydować się na jedną naklejkę, bądź zrobić świetne, np. azteckie zdobienie używając kilku szlaczków na jednym paznokciu. Naklejki otrzymujemy w formie papierowej planszy o wymiarze A4, pokrytej folią ochronną. Jak się ich używa? Wycinamy wzór, który chcemy wykorzystać, pozbywamy się folii ochronnej, wkładamy naklejkę do pojemniczka z wodą. Po chwili nasza wodna naklejka z przezroczystym tłem, odklei się od papierka i będzie gotowa do nałożenia. Chwytamy ją (najlepiej pęsetą, bądź patyczkiem) nakładamy na wybrane miejsce na paznokciu i wygładzamy wilgotnym patyczkiem kosmetycznym. Gotowe! Nic trudnego. :) Jedyny problem, jaki mogą sprawić naklejki to wycinanie ich pod wymiar paznokcia. Jednak dla mnie to żadna przeszkoda. ;) Kiedy przykleimy naklejkę, jej obwódka jest niewidoczna. Idealnie dopasowuje się do paznokcia - wystarczy pokryć paznokieć topem i można cieszyć się ciekawym mani! Naklejki znajdziecie w dziale nail art sklepu, a dokładniej TU,TU!



 Czego użyłam?
  • biały lakier Sally Hansen Xtreme wear nr 300 White On. Ulubiona biel, która po połowicznym zużyciu zaczęła gęstnieć... I tak do niej wrócę! 
  • holograficzny lakier PUPA nr 030  - mój łup od zu maluje z wymianki lakierowej. :) Lakier już solo świetnie wygląda na paznokciach, mieni się i iskrzy :D to lubię!
  • topper Wibo trend extreme nails nr 1 nałożony na holo Pupę - duet idealny. :D Ten topper nawet sam w sobie jest cudny! Pięknie się mieni wszystkimi kolorami świata :D i z pewnością wykorzystam go do przeróżnych zdobień. Brakowało mi takiego toppera w mojej kolekcji!
  • naklejki wodne z Bornprettystore, które znajdziecie TUTAJ
  • baza i top coat.



I oto moja dzisiejsza propozycja. Dla mnie, wybór naklejek okazał się strzałem w 10! Wzory są przepiękne (ten na kciuku - mistrz <3), łatwo się ich używa, a efekt jest zdecydowanie ciekawy i przyciągający wzrok. Naklejki kosztują niecałe 6$ - z jednej strony sporo, z drugiej, można stworzyć wiele zdobień będąc w posiadaniu całej planszy. Jeśli macie ochotę skusić się na ich zakup skorzystajcie z mojego kodu zniżkowego - 10%! :)


Podzielcie się ze mną swoją opinią na temat naklejek i dzisiejszego zdobienia. Lubicie takie miksy? Wzorki + błyskotki... Hit czy kit? :D Czekam na odzew!

Buziaki na dobranoc :*!

Unknown Ola Maczaluk

8 komentarzy:

  1. świetne są te naklejki, bardzo fajnie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O ja! Chcę ten topper ! Super fajny efekt daje na paznokciach ;) Musze popędzić do Rossmana ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne, nieoczywiste połączenie :) Świetne te naklejki!

    OdpowiedzUsuń
  4. How cute are they! Lovely nails :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja uwielbiam pomieszanie na pazurkach :) a Twoje pomieszanie jest prześliczne, radosne i przemyślane :) super :)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do zostawiania komentarzy - chętnie przeczytam Wasze opinie lub wskazówki i z pewnością odwiedzę blogi moich gości. :)