14 lutego 2016

Walentynkowe paznokcie w nieco innym wydaniu ❤ + premiera kanału na Vine



A co w nich innego? Nie da się ukryć, że zdecydowanie daleko im od typowych różowo-czerowono-serduszkowych zdobień. I to wcale nie jest tak, że nie lubię walentynek. :) Po prostu w tym roku mocno zainspirowała mnie kartka walentynkowa, której motyw postanowiłam przenieść na paznokcie. Chodźcie sprawdzić co i jak, a dodatkowo w poście czeka na Was premiera mojego VINE'owego kanału! ❤


Jakby ktoś pytał - tę przepiękną kartkę dorwałam w Biedronce. Uwielbiam wszelkie biało-czarne motywy, to chyba moje ulubione połączenie kolorystyczne (nuda? :D), dlatego musiała być moja. Jednak od razu wiedziałam, że nie będzie to kartka, którą wręczę mojemu Walentemu, a materiał który wykorzystam do przygotowania paznokci, zdjęć i... filmiku! Ale o tym za chwilę :)


Mam wrażenie, że już nikogo nie zdziwi, jakie lakiery zostały wykorzystane... Nie ukrywam, że w ostanim czasie to najczęstsi goście na moich paznokciach, ponieważ co chwilę mam nowy pomysł na biało-czarne mani. A co innego mi potrzeba niż biały lakier Golden Rose Rich Color numer 76, który jest świetną, kryjącą przy dwóch warstwach bielą, a do tego szybko schnie. Jeśli chodzi o stemple to niezmiennie towarzyszy mi czarny lakier do stempli NTN nr 99, ze sklepu allepaznokcie.pl. Stempelki to tym razem wzór z płytki BPL-027 z BornPrettyStore. :) Zapomniałabym! Serduszko namalowałam ręcznie, różowym lakierem.


A teraz mała(duża) premiera! Od dłuższego czasu chodził mi pomysł założenia własnego konta na Vine i tworzenia krótkich, po-klatkowych filmików ze zdjęć. Zawsze lubiłam tego typu zabawy, więc postanowiłam spróbować. Jaki jest efekt? Oceńcie sami :) Ze swojej strony mogę zdradzić, że się wkręciłam i w zanadrzu mam już kilka gotowych filmików, a pomysłów bez liku. :) Także jestem ciekawa co powiecie na moje pierwsze 'wajny' - symboliczny powitalny oraz dzisiejszy walentynkowy.



❤❤❤


Jestem ogromnie ciekawa, co myślicie o dzisiejszym mani i mojej filmikowej działalności :) Każde słowo i opinia są dla mnie ważne, będę więc wdzięczna za wasze szczere komentarze! 

Mam nadzieję, że miło spędziliście dzisiejszy walentynkowy dzień, otoczeni ludźmi, których lubicie i kochacie :) 

XOXO,
Unknown Ola Maczaluk

10 komentarzy:

  1. Też lubię połączenie black&white ;) pazurki bardzo fajne , filmiki też ;)Vine pierwszy raz widzę

    OdpowiedzUsuń
  2. Mani jest super, a pomysł z Vine jak najbardziej trafiony :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Super pomysł na zdobienie! A Vine zapowiada się bardzo ciekawie, muszę obczaić ten temat ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. To zdobienie jest fantastyczne!!! :D lecę obczaić vine :)

    OdpowiedzUsuń
  5. hipnotyzujące! świetne :) a twoje vineowe filmiki widziałam na instagramie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Widziałam na instagramie są boskie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. paznokcie super! lubię takie pazurki inspirowane :) a o Vine pierwsze słyszę, ale już jestem pod wrażeniem, świetne te Twoje pierwsze :D

    OdpowiedzUsuń
  8. pazurki super, kartka tez... ale vine'y wygrywaja ;p czekam na wiecej

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do zostawiania komentarzy - chętnie przeczytam Wasze opinie lub wskazówki i z pewnością odwiedzę blogi moich gości. :)