12 lutego 2015

HOLOve ♥



W ostatnich dniach sporo walentynkowych klimatów w internetach.. :D Niemało również paznokciowych propozycji. Ja także przychodzę do Was ze swoją, z tym że nieco odmienną! Serduszka są - a jakże :D jednak zabrakło kolorów typowych dla walentynkowych zdobień. Ale jeśli uwielbiacie efekt holo na paznokciach to z pewnością się nie zawiedziecie! :D Zapraszam.


Swoją buteleczkę z holograficznym lakierem Allepaznokcie dostałam na święta od mojego chłopaka (:*) i zakochałam się od pierwszego wejrzenia! Moja wersja to numerek 04, który według producenta opalizuje na zielono, osobiście myślałam, że na niebiesko, ale się myliłam. :D W każdym razie lakier jest nieziemski! Kryje już spokojnie przy dwóch warstwach, a efekt jaki pozostawia na paznokciach, szczególnie w słońcu/świetle jest magiczny! Nic tylko się patrzeć i wzdychać... serio. 


W moim mani postawiłam jeszcze na dwa jasno niebieskie paznokcie z podwójną warstwą lakieru Golden Rose Color Expert nr 56 i serduszkowymi stempelkami wykonanymi metalicznym lakierem Miyo mini drops nr 13. Jeśli chodzi o samą płytkę to ma ona numer 95 (i jest podróbką płytki Konad) kupiłam ją z kilka złotych na allegro ( u użytkownika marianmaras) i jestem baaardzo zadwolona. Serduszkowy wzór jest świetnie wyżłobiony i nie ma żadnego problemu ażeby w całości się odbił i został przeniesiony na paznokcie. A jest totalnie uroczy, prawda? :D




Ciężko ostatnio u mnie z czasem, ale właśnie zakończyłam swoją sesję i w końcu (mam nadzieję :D) będę miała więcej czasu! Mam otwartych milion zakładek z Waszymi postami, które chcę przeczytać.. :D Weekendzie przybywaj! A jak Wasze walentynkowe plany..paznokcie gotowe? :D
Podoba się Wam moja alternatywna holo wersja? :)

Pozdrawiam ciepło!♥


Unknown Ola Maczaluk

26 komentarzy:

  1. świetny ten holoś :D a taka chłodna wersja walentynkowego zdobienia jak najbardziej mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to się cieszę :D ja w tym roku postawiłam na mało walentynkowe kolory na paznokciach :D

      Usuń
  2. Bardzo mi sie podoba całość :) A ten holoś jest piękny! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. ja mam srebrne holo, i ten przemocny efekt linearny KOCHAM! :D co tam jakies rozproszone drobiny, to ma byc widac no nie? ;) Kochany chłopak, mój tez mi kupuje ;) bo slubu coraz blizej i tak rozmyslam, czy po slubie nadal będzie mi kupowac ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pewnie, że tak :D srebrny będzie następnym w mojej kolekcji! życzę ażeby po ślubie nic się nie zmieniło w tej kwestii :D :*

      Usuń
  4. Piękne to holo ;) całe mani również ;) brawo dla chłopaka za dobry wybór ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne połączenie kolorków♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) przywiązuję do tego sporą wagę :)

      Usuń
  6. Świetne są te serduszka <3 fajne połączenie kolorów ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. muszę skusić się w końcu na jakiś lakier holo bo bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zachęcam i zapewniam,że będziesz zachwycona :)

      Usuń
  8. osobiście uwielbiam ten lakier, a pazurki śliczne

    OdpowiedzUsuń
  9. boski ten holoś a zdobienie urocze <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Te holo z Allepaznokcie cudnie wyglądają,ale jakoś nie mogę się zebrać na zakupy u nich :v
    Bardzo nietypowe zdobienie na walentynki, bo kompletnie nie w kolorach "obowiązujących", ale bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na szczęście mam dostęp do sklepu stacjonarnego :)) ja co prawda nie jestem antywalentynkowa,ale moje paznokcie w tym roku tak :D haha

      Usuń
  11. cudne holo! a Walentynki w takiej wersji - super :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Staranny mani, tylko pozazdrościć precyzji. Ja niestety maluję tyle o ile, jak znajdę wolne kilka minut, poza tym brak mi cierpliwości :/ jestem paznokciowym nerwusem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) trening czyni mistrza! :D też nie raz dostaję nerwicy i mam ochotę rzucić wszystko w kąt :D

      Usuń

Zapraszam do zostawiania komentarzy - chętnie przeczytam Wasze opinie lub wskazówki i z pewnością odwiedzę blogi moich gości. :)