22 kwietnia 2014

Holo wiosna



Przyszedł czas na wypróbowanie lakierów Paese z lakierowego boxa - dziś pokażę Wam dwa z nich. A do tego przepiękna Sinner Lady i wzorki. Całość tworzy wesoły i wiosenny mani. Zapraszam!
Z lakierów Paese jestem bardzo zadowolona. Wcześniej miałam okazję wypróbować jedynie odżywki z tej firmy, do lakierów było mi jakoś nie po drodze. Na szczęście naprawiłam swój błąd i teraz mam swoją przepiękną, lakierową piątkę Paese. Mile zaskoczyło mnie przede wszystkim krycie, ponieważ lakiery pięknie pokrywają paznokieć kolorem już przy jednej warstwie. Idealnie! Do morsko-różowego duetu postanowiłam dodać jakieś świecidełko - wybór padł na jeden z najpiękniejszych lakierów jakie posiadam, czyli holo od colorowo, o nazwie Sinner Lady. Ostatnio mam ochotę przy każdym malowaniu paznokci dodać ten cudny holo akcent.  A później podziwiać jak mieni się w słońcu... (czy to jest normalne? :D) Niestety, podczas robienia zdjęć, właśnie tego słońca zabrakło. Jak na złość za oknem było szaro, buro i ponuro. Dlatego też, pokażę Wam niżej piękny efekt holo na zdjęciu w sztucznym oświetleniu. :)


Lakiery, których użyłam: 
  • różowy Paese, nr 17 (jedna warstwa, bezproblemowa aplikacja, choć mam wrażenie, że schną nieco dłużej niż inne lakiery)
  • morski Paese, nr 349 z letniej kolekcji (tak samo jak powyżej)
  • Colour Alike, Sinner Lady od colorowo (tutaj dwie warstwy i top, który nie zjadł holo efektu :))
  • baza, top coat Essence better than gel nails, farbki akrylowe i pędzelek. 



Jak widzicie, to dobrane lakierowe trio postanowiłam urozmaicić wzorkami. I tak o to pojawia się tutaj ptaszek (mewka? :D) oraz serduszkowe kwiatki. Bardzo podobało mi się to zdobienie i dość długo je nosiłam, po czym przerobiłam je na konkursowy mani, który pokazałam Wam w poprzednim poście. (klik)

w świetle! <3
Jestem ciekawa jak Wasze wrażenia. Który z lakierów podoba się Wam najbardziej? I czy lubicie takie wiosenne wzorki? Czekam na odzew!  :)

Miłej nocki kochani.



Unknown Ola Maczaluk

14 komentarzy:

  1. Ależ to pięknie wygląda - i kolory lakierów i urocze wzorki ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. ślicznie połączenie! świetnie uchwyciłaś holo efekt przy tym oświetleniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo :) szkoda,że nie jest to słoneczne oświetlenie, bo wtedy to dopiero jest pięknie! czekałam ze dwa dni na słońce i się nie udało :D

      Usuń
  3. mewka mega słodka ^^ i te serduszkoe kwiatki ^^ cudnie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :) dopiero pisząc posta wpadłam na to, że ten ptaszek wygląda jak mewa :D

      Usuń
  4. Widziałam je na żywo, holo- efekt cuuudowny! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ urocze! Uwielbiam motyw z tymi ptaszkami :D

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do zostawiania komentarzy - chętnie przeczytam Wasze opinie lub wskazówki i z pewnością odwiedzę blogi moich gości. :)